Alle kan læse og skrive ...

Vi udvikler og forhandler it-baserede værktøjer og software, der på en intuitiv måde støtter børn og voksne i at tilegne sig og formidle viden.

Vores historie

I 1984 var vi ’first movers’ med et projekt om at integrere it i undervisningen ude på skolerne. Det var dengang, man arbejdede med edb, piccoline og dos.

Siden da er vi vokset og har fået en førende position inden for læse- og skriveteknologi i Skandinavien. Vores programmer CD-ORD og IntoWords er eksempelvis opskriften på succes og livskvalitet for mange ordblinde og læseusikre, som her får hjælp til at læse og skrive, så de kan gennemføre en uddannelse, passe deres job og begå sig socialt.

Vores verden udgår fra Odense og befolkes af blandt andet softwareudviklere, pædagogiske konsulenter, salgsrådgivere, supportere og kursusafholdere. Vi har datterselskaber i både Norge og Sverige, og samlet set er vi ca. 80 medarbejdere. I 2014 ændrede vi navn fra Mikro Værkstedet til MV-Nordic for at understrege vores nordiske rødder.

Vi er skandinavisk samarbejdspartner for LEGO® Education og siden august 2015 er vi Undervisningsministeriets leverandør af specialpædagogisk støtte (SPS) til uddannelse.

I juli 2017 blev MV-Nordic en del af den svenske softwarekoncern, Vitec.

Om Vitec

Vitec er en nordisk softwarevirksomhed. Vi udvikler virksomhedskritisk software til specifikke branchers unikke behov – Vertical Market Software. Vitec blev grundlagt i 1985 som en spin-off virksomhed fra Umeå Universitet. I dag har koncernen 580 medarbejdere fordelt i Norden og omsatte for 675 millioner svenske kroner i 2016. Hovedkontoret og store dele af koncernledelsen er placeret i Umeå. Vitec er noteret på Nasdaq Stockholm. Læs mere om Vitec HER.

Samarbejdspartnere og forhandlere

Læs om LEGO Education

Samarbejdspartner

Samarbejdspartner

Samarbejdspartner

Ordblindetræning

Samarbejdspartner

Samarbejdspartner

Samarbejdspartner

Forhandler

Forhandler

Privatlivspolitik

Du kan bruge vores tjenester på forskellige måder. Når du bruger vores tjenester, bør du vide, hvordan vi anvender dine oplysninger.

Vores privatlivspolitik beskriver, hvilke oplysninger vi indsamler, og hvordan vi bruger dem.

MV-Nordic har stor fokus på at beskytte dine personlige oplysninger, så uanset om du er ny på vores hjemmesider eller en gammel kending, bør du bruge lidt tid på at lære vores fremgangsmåder at kende.

Oplysninger, som vi indsamler

Vi indsamler oplysninger for at give vores brugere nogle bedre tjenester.

Vi indsamler oplysninger på to forskellige måder:

 

Oplysninger, som du giver os.
Mange af vores tjenester kræver, at du logger ind med brugernavn og adgangskode fra en Identity Provider (IdP) eller opretter dig i MV-Login.

 

Oplysninger, som vi får gennem din brug af vores tjenester.
Disse oplysninger omfatter:

 

  • Enhedsoplysninger
    Vi kan indsamle enhedsspecifikke oplysninger (f.eks. om din hardwaremodel, operativsystem-version, browser).
  • Logoplysninger
    Når du bruger vores tjenester eller får vist indhold, der leveres af MV-Nordic, kan vi automatisk indsamle og lagre visse oplysninger. Dette kan f.eks. omfatte:- Oplysninger om, hvordan du har brugt vores tjeneste.
    – Logfiler med oplysninger om tidspunkt og dato for besøg, varighed.
    – IP-adresse.
    – Oplysninger om hændelser på enheden, f.eks. nedbrud, systemaktiviteter, hardwareindstillinger, browsertype, browsersprog, dato og tidspunkt.
    – Cookies, der entydigt identificerer din browser.

Hvordan vi anvender de oplysninger, vi indsamler

Vi anvender oplysninger, som vi indsamler fra alle vores tjenester, for at levere, vedligeholde og forbedre disse samt i forbindelse med udvikling af nye produkter og tjenester.

Vi beder om dit samtykke, før vi anvender oplysninger til andre formål end dem, der er angivet i denne privatlivspolitik.

Vores privatlivspolitik gælder for alle tjenester, der udbydes af MV-Nordic.

 

Gennemskuelighed og frit valg

Du kan få din browser til at blokere alle cookies, også cookies, der er knyttet til vores tjenester, eller til at angive, når en cookie gemmes af os. Det er dog vigtigt at huske, at mange af vores tjenester muligvis ikke fungerer korrekt, hvis du deaktiverer cookies.

 

Oplysninger, som kan videregives

Vi videregiver ikke personlige oplysninger til virksomheder, organisationer eller enkeltpersoner.

Vi kan dele indsamlede oplysninger, der ikke identificerer personer med offentligheden. Vi kan f.eks. dele oplysninger med offentligheden for at vise generelle tendenser om, hvordan vores tjenester bruges.

 

Anvendelse

Vores privatlivspolitik gælder for alle tjenester, der udbydes af MV-Nordic.

 

Ændringer

Vores privatlivspolitik kan ændres fra tid til anden. Eventuelle ændringer af denne privatlivspolitik angives på denne side. Vi opbevarer tidligere versioner af denne privatlivspolitik i et arkiv, så du kan få adgang til dem.

VIS MERE

Servicevilkår

MV-Nordics  servicevilkår

Når du bruger vores tjenester, accepterer du disse vilkår. Læs dem omhyggeligt.

Vores tjenester er forskellige, så i nogle tilfælde kan der være yderligere vilkår. Disse vilkår er tilgængelige for de relevante tjenester, og disse vilkår bliver en del af din aftale med os, hvis du bruger de pågældende tjenester.

 

Brug af vores tjenester

Du skal følge alle politikker, der er gjort tilgængelige for dig i tjenesterne.

Du må ikke misbruge vores tjenester. Du må f.eks. ikke forstyrre vores tjenester eller forsøge at få adgang til dem ved hjælp af en anden metode end via den grænseflade og den vejledning, som vi leverer. Du må kun bruge vores tjenester i henhold til loven, herunder gældende love og bestemmelser. Vi kan suspendere tjenester eller gøre dem utilgængelige for dig, hvis du ikke overholder vores vilkår eller politikker, eller mens vi undersøger en mulig overtrædelse.

 

Når du bruger vores tjenester, giver det dig ikke ejerskab over immaterielle rettigheder i vores tjenester eller til det indhold, som du får adgang til. Disse vilkår giver dig ikke ret til at bruge branding, mærker eller logoer, som bruges i vores tjenester. Du må ikke fjerne, skjule eller ændre de juridiske meddelelser, som vises i eller sammen med vores tjenester.

 

Når du bruger vores tjenester, accepterer du, at vi må sende dig servicemeddelelser, administrative meddelelser og andre oplysninger.

 

Dit MV-Login

Du skal muligvis have et MV-Login eller et andet understøttet login fra en Identity Provider (IdP) f.eks. UNI-Login for at bruge nogle af vores tjenester. Du kan tilmelde dig vores login-tjeneste MV-Login ved at kontakte MV-Nordic på telefon 65 91 80 22.

 

Hvis du opdager, at din konto eller adgangskode er brugt uden dit samtykke, skal du straks henvende dig til MV-Nordic for at få deaktiveret kontoen og evt. oprettet en ny.

 

Beskyttelse af personlige oplysninger og ophavsret

I denne generelle privatlivspolitik for MV-Nordic beskrives det, hvordan vi behandler og beskytter dine personlige oplysninger, når du bruger vores tjenester. Når du bruger vores tjenester, accepterer du, at vi må bruge dataene i overensstemmelse med vores privatlivspolitikker.

 

Dit indhold i vores tjenester

Du kan indsende indhold til nogle af vores tjenester. Du beholder ejerskabet over eventuelle immaterielle rettigheder, som du har til dette indhold. Kort sagt: Det, der tilhører dig, bliver ved med at være dit.

Når du uploader eller på anden måde indsender indhold til vores tjenester, giver du MV-Nordic licens til at benytte dette i forbindelse med drift og forbedring af vores tjenester og til at udvikle nye tjenester. Denne licens er stadig gældende, selvom du holder op med at bruge vores tjenester.

I vores privatlivspolitik eller de yderligere vilkår, der måtte gælde for de enkelte tjenester, kan du få flere oplysninger om, hvordan vi bruger indhold. Hvis du indsender feedback eller forslag til vores tjenester, kan vi bruge din feedback eller dine forslag uden forpligtelser over for dig.

 

Ansvar for vores Tjenester

I det omfang, loven tillader det, fraskriver MV-Nordic og dennes leverandører og distributører sig ansvaret for tab af fortjeneste, indtjening eller data, samt økonomiske tab og indirekte, hændelige, særlige skader i forbindelse med brugen af vores tjenester.

MV-Nordic og dennes leverandører og distributører er under ingen omstændigheder ansvarlige for tab eller skader, som ikke med rimelighed kan forudses.

 

Erhvervsbrug af vores tjenester

Hvis du bruger vores tjenester på en virksomheds vegne, accepterer virksomheden disse vilkår. Accepten holder MV-Nordic og dennes tilknyttede virksomheder, funktionærer, repræsentanter og ansatte skadesløse i forhold til ethvert krav eller sagsanlæg og enhver handling, der måtte opstå i forbindelse med brugen af tjenesterne. Overtrædelse af disse vilkår, herunder ethvert ansvar og enhver udgift, der måtte opstå i forbindelse med krav, tab, skader, sagsanlæg, domsfældelser, sagsomkostninger og advokatsalærer.

 

Om disse Vilkår

Vi kan ændre de generelle vilkår eller yderligere vilkår på en specifik tjeneste, som gælder for en tjeneste. Dette kan f.eks. være for at afspejle ændringer i loven eller vores tjenester. Du bør læse vilkårene jævnligt. Vi slår meddelelser om ændringer i disse vilkår op på denne side. Du kan finde meddelelser om ændringer af yderligere vilkår i den pågældende tjeneste. Ændringer gælder ikke med tilbagevirkende kraft, og de træder i kraft tidligst fjorten dage efter, at de er meddelt. Ændringer på grund af nye funktioner i en tjeneste eller ændringer, der er foretaget af juridiske årsager, træder dog i kraft øjeblikkeligt. Hvis du ikke accepterer de ændrede vilkår for en tjeneste, skal du stoppe brugen af tjenesten.

I tilfælde af en uoverensstemmelse mellem disse vilkår og de yderligere vilkår er det de yderligere vilkår, der gælder.

Disse vilkår gælder for forholdet mellem MV-Nordic og dig. De medfører ingen rettigheder for begunstigede tredjeparter.

Hvis du ikke overholder disse vilkår, og vi ikke øjeblikkeligt tager de nødvendige foranstaltninger, betyder det ikke, at vi giver afkald på vores rettigheder (såsom til at tage nødvendige foranstaltninger på et senere tidspunkt).

Hvis det viser sig, at et specifikt vilkår ikke kan håndhæves, påvirker dette ikke de andre vilkår.

VIS MERE

Cookies

Som bruger af MV-Nordics hjemmesider er du anonym. Det vil sige, at vi ikke automatisk registrerer nogen oplysninger, som kan identificere dig.

 

Cookiepolitik

Når du besøger vores hjemmesider, bliver der lagt en cookie på din computer. En cookie er en lille tekstfil, som mange hjemmesider bruger for at kunne genkende din computer fra gang til gang. En cookie er en passiv fil og kan ikke sprede virus eller andre skadelige programmer. Hvis du vil vide mere om, hvad cookies er, hvordan du kan blokere for dem eller slette dem, anbefaler vi dig at besøge hjemmesiden www.minecookies.org.

 

Hvordan bruger vi cookies?

Vi bruger kun cookies i akkumuleret form til statistik, som giver os mulighed for at få overblik over, hvor mange der besøger de forskellige dele af vores hjemmesider, så vi kan gøre dem så brugervenlige som muligt.

 

Statistik

For at kunne udvikle og forbedre vores tilbud fører vi statistik over, hvordan hjemmesider bliver brugt. Statistikken anvendes udelukkende i opsummeret form, fx til at se, hvilke søgeord fra søgemaskiner der giver flest besøg, og hvilke ord og udtryk, der oftest søges efter på.

Cookies kan indsamle følgende typer information om dig ved besøg på vores sider:

  • browsertype
  • operativsystem
  • IP-adresse
  • URL-adresse på siden, du besøger
  • tidspunktet for dit besøg på vores tjeneste
  • hvis du har fulgt et link fra en anden hjemmeside til en af vores hjemmesider, registrerer cookien, hvor du kom fra
  • skærmopløsning.

Data fra cookies kan ikke bruges til at indsamle personlige oplysninger om dig. Ingen informationer fra cookies sendes videre eller sælges til tredjepart.

VIS MERE

Handelsbetingelser

Særligt for produkter via SPS-ordningen

Reparation, ombytning, opdatering, og returnering (SPS)

Bestilling, levering, fakturering (SPS)


Særligt for abonnement (Aftale)

Se betingelser her


Særligt for privatkunder

Se betingelser her


Privatlivspolitik

Du kan læse om Privatlivspolitik her.

Krav til it-miljø

Minimum systemkrav til dit it-miljø kan findes under Support.

Bestilling

Du kan bestille produkter og kontrakter hos vores konsulenter i salgsafdelingen. Vi modtager bestillinger via telefon og  e-mail.

Bemærk, at alle vores priser er inkl. moms. Vi tager forbehold for eventuelle fejl i varebeskrivelser og i de anførte priser.

Fragt og levering

Vi ekspederer din ordre eller bestilling hurtigst muligt, men ved enkelte varer (typisk hardware) kan der forekomme op til 14 dages leveringstid. Alle fakturaer indeholder et obligatorisk faktureringsgebyr på 37,50 kr. – dette gælder også ordrer på programmer, der skal downloades.

Ekspeditionsgebyret for postforsendelser er 81,25 kr. til erhverv 93,75 kr. til privat, se nederst på siden). Ved fragtforsendelser opkræves i stedet et fragtgebyr. Ordrer over 4.750 kr. inkl. moms pålægges et forsikringsgebyr på minimum 75 kr

Betaling

Når vi har modtaget din bestilling, vil du få en ordrebekræftelse (på enkeltprodukter eller hardware) eller – hvis du tegner et abonnement på en produktpakke – en faktura. Hvis du handler med EAN-nummer, modtager du fakturaen sammen med varerne. Køber du programmer til download, modtager du fakturaen sammen med et velkomstbrev, der angiver login-oplysninger til vores downloadside. Betalingsfristen er typisk 14 dage.

Reklamationsret

Som forretningskunde har du et års garanti og to års reklamationsret på varer, som du køber hos os.

Ved problemer med digitale løsninger kontaktes MV-Nordics Support. Ved defekt hardware sender vi ombytningsprodukt efter modtagelse. Såfremt det modtagne udstyr ikke er defekt ved test, afholder Kunden forsendelsesomkostningerne begge veje.

Sådan sender du en vare retur

Hvis du vil returnere en vare, kontakter du til vores salgsafdeling for at få et returnummer. Returnummeret er en forudsætning for, at du kan returnere varen. Returnummeret er gyldigt i 8 dage.

  • Noter returnummeret på din faktura eller en kopi af din faktura og vedlæg det, når du sender varen retur.
  • Noter navnet på den salgsmedarbejder, du har talt med (fx som ‘att.’ på pakken)
  • Varer uden returnummer modtages ikke, og sendes tilbage for din regning.

Se vores adresse

  • Fortrudt køb?
    Ønsker du at returnere en vare, fordi du har fortrudt købet, skal du give os besked senest 8 dage efter, at du har modtaget varen.
    Hvis varen er en fysisk vare, skal den returneres i ubeskadiget original emballage. Hvis originalemballagen er beskadiget eller mangler, forbeholder vi os ret til at afvise den.
  • Returnering af defekt eller fejlbestilt vare
    Skulle det ske, at en vare er defekt ved levering, erstattes den selvfølgelig med et nyt produkt (returproceduren er som beskrevet ovenfor). Også varer, der er fejlbestilt, kan returneres mod gyldigt returnummer – men bemærk, at vi fratrækker 15 procent af det fakturerede beløb.

Skoler og institutioner har mulighed for at prøve vores programmer før køb  (se gratis prøveperiode).

Reparationer (hardware)

Oplever du fejl på hardware kan du indenfor reklamationsperioden få varen repareret eller ombyttet ved at henvende dig til producenten af hardwaren. Er reklamationsperioden udløbet, kan du sende din computer til reparation på vores værksted.

Ring til os og hør nærmere.

 

Brugsrettigheder (software)

It-programmer sælges med særlige begrænsede rettigheder for køberen/brugeren. Disse er beskrevet under de individuelle programmers og produktpakkers brugerlicens. Rettighederne til programmerne er generelt lovbeskyttede, og du har som køber en begrænset ret til at bruge og kopiere programmet. Alle programmer giver dog ret til at tage sikkerhedskopier.

 

Ved abonnement (Aftale) gælder særlige betingelser for brugsret.

Læs mere her.

 

Prøveperiode

Skoler og institutioner har mulighed for at gennemse programmer, før de eventuelt købes. I prøveperioden er programmerne kun til gennemsyn – de må ikke bruges til undervisning.

 

Kontakt Salgsafdelingen for mere information.

 

Salg til privatkunder (forbrugerkøb)

Vi forhandler udvalgte produkter til private kunder. Som privatkunde skal du forudbetale varen, fx ved bankoverførsel eller check. Betalingsmulighederne vil fremgå af ordrebekræftelsen. Det bestilte produkt leveres i en forseglet pakning, som ikke må være brudt, hvis du ønsker at returnere varen. Enhver reklamation skal ske senest 14 dage fra modtagelse af varen.

Bemærk, at alle vores priser er inkl. moms.

Ekspeditionsgebyr

Som privatkunde betaler du et ekspeditionsgebyr på 93,75 kr.


 

 

Særligt for abonnement (Aftale)

Brugerhåndtering

Ved indgåelse af Kontrakten vælger Kunden, hvilken IDP der ønskes benyttet til at kunne få adgang til løsningerne.

 

Leveringsbetingelser

Leverandøren leverer løsningerne ved at gøre dem tilgængelige online for Kunden fra den i Kontrakten anførte startdato. Opdateringer til løsningerne er også tilgængelige online.

Kunden downloader selv de løsninger og opdateringer, der kræver download.

Tilgængelighed for Kunden forudsætter, at Kunden af Leverandøren har fået tildelt en IDP.

 

Oversigt over links til downloadsider og online løsninger

Download for elever, undervisere, pædagoger m.m. (studerende hvis Læse og skrive aftale til uddannelse) https://download.mikrov.dk/default.aspx
Download for elever i grundskolen www.tjektasken.dk
Samtidige brugerlicenser på CD-ORD Her sendes der til Kunden downloadlinks på mail specifikke for Kunden.
Onlineprogrammer (ingen download krævet) http://sps.mv-nordic.com/dk/portal

Priser

Leverandøren forbeholder sig ret til at prisregulere årligt ifølge prisindeks

 

Erstatning

Leverandørens samlede erstatningskrav kan aldrig overstige værdien af den indgåede kontrakt inkl. renter og omkostninger. Leverandøren er ikke ansvarlig for indirekte skader og tab som driftstab, avancetab eller andet indirekte tab. Hvis Leverandøren skulle blive pålagt produktansvar overfor tredjemand, er Kunden forpligtiget til at holde Leverandøren skadesløs i samme omfang som Leverandørens ansvar er begrænset efter nærværende Handelsbetingelser.

Leverandøren vil til enhver tid være uden ansvar for manglende eller forsinket opfyldelse af købsaftale som skyldes force majeure som f.eks. strejke eller lockout, manglende kvalificeret arbejdskraft, krig, optøjer, blokader, ildsvåde, manglende eller mangelfulde leverancer fra underleverandør, manglende brændsel eller drivkraft, sammenbrud i produktionsanlæg eller nogen anden årsag der ligger udenfor Leverandørens kontrol. Kunden er ikke berettiget til at ophæve købet og kan ikke gøre krav på erstatning af nogen art for driftstab eller lignende.

 

Ændringer til Kontrakt

Kontaktpersonerne angivet i Kontrakten vil løbende blive informeret pr. e-mail om nye løsninger og opdateringer til løsninger, der er omfattet af Kontrakten mellem Kunden og Leverandøren.

Ved hver forlængelse af Kontrakten kan der forekomme prisjusteringer.

Leverandøren forbeholder sig ret til at tilføje og fjerne løsninger fra Kontrakten i henhold til Bilag A. Det sker enten ved at opdatere en given løsning til en nyere version, eller ved at en løsning substitueres af en anden løsning med tilsvarende funktionalitet.

For alle øvrige ændringer til Kontrakten skal der indgås en ny kontrakt mellem Kunden og Leverandøren.

 

Ikrafttrædelse og opsigelse

Kontrakten vil træde i kraft i henhold til den anførte startdato i Kontrakten og vil som minimum være i kraft i den angivne periode i Kontrakten.

Senest én måned før Kontrakten udløber, skal Kontrakten opsiges skriftligt.

Såfremt Kontrakten ikke opsiges inden for den angivne tidsfrist, forlænges Kontrakten efterfølgende automatisk for en ny periode med samme tidsmæssige vilkår.

Kommunekunder kontaktes minimum tre måneder før kontraktens udløb.

 

Betalingsbetingelser

Betaling forfalder ved Kontraktens startdato. Ved indgåelse af en kontrakt over flere år, vil den årlige betaling blive opkrævet på årsdagen for Kontraktens ikrafttræden.

Hvis betalingsfristen ikke overholdes i henhold til faktura, kan Kontrakten ophæves.

 

Brugsret

Antallet af og typen af licenser er angivet i Kontrakten.
I kontraktperioden har Kunden ret til at bruge Leverandørens løsninger via licenserne, der stilles til rådighed for Kunden. Leverandøren ejer til enhver tid løsningerne.

Hvis licenserne ikke anvendes til de brugere, som er omfattet af Kontrakten, og/eller Leverandøren mistænker misbrug af licenserne, forbeholder Leverandøren sig ret til at de-aktivere de pågældende licenser.

 

For nedenstående Aftaler indgået mellem Kunden og Leverandøren gælder særlige betingelser:

Aftale til grundskolen for skoler

Såfremt aftalen ikke gentegnes for en ny periode, er skolerne forpligtiget til at sørge for, at alle kopier af de produkter aftalen omfatter, slettes på skolens enheder, de pædagogiske medarbejderes egne enheder, samt elevernes enheder.

 

Aftale til grundskolen for kommuner

Såfremt Aftalen med Leverandøren ikke fornyes for en ny periode, er kommunen forpligtet til at sørge for, at alle kopier af aftalens produkter slettes på samtlige enheder, herunder at meddele skolerne herom.

 

Aftale til videregående uddannelser med brugsret for alle

I abonnementsperioden har samtlige personer som er tilknyttet undervisningsinstitutionen adgang til programmerne i aftalen. Både på undervisningsinstitutionens maskiner og på brugernes personlige enheder.

Alle produkter, der er omfattet af Aftalen må, så længe aftalen er i kraft, anvendes på postadresser, der hører under institutionens CVR.-nr. på undervisningsinstitutionens maskiner.

 

Aftale til videregående uddannelser med udvalgt brugsret

I abonnementsperioden har samtlige elever/kursister/studerende på de valgte undervisningsadresser/afdelinger adgang til programmerne i Aftalen på undervisningsinstitutionens maskiner/enheder.

  • Undervisningsinstitutionen kan vælge, at tildele adgang til programmerne i Aftalen på specifikt, udvalgteelevers/kursisters/studerendes egne enheder (pc, Mac, iPad, web).

ALLE undervisningsadresser, som ønskes omfattet af Aftalen, skal oplyses ved aftalestart med navn på afdeling/filial og adresse til konsulenten hos Leverandøren. Årlig pris for hovedadressen er en fast pris. Efterfølgende valgte adresser udgør en pris pr. adresse. Udvalgte antal elever/kursister/studerende, er prisen sat ud fra det er udvalgte elever og ikke alle elever, der er med i aftalen.

Tillæg til aftale for videregående uddannelser (Volumelicenser)

Tillægsaftalen følger hovedaftalens løbetid og indtil denne udløber. Vilkår for brug af licenserne følger i øvrig hovedaftalens betingelser.

Den præaktiverede volumenudgave af CD-ORD må kun anvendes til jeres egne pc´er på lokation (og på de bærbare pc´ere, som I bruger til kurser).

Den præaktiverede volumenudgave af CD-ORD må aldrig gives, installeres eller distribueres til hverken undervisere eller kursisters/studerende/elevers egne pc’er.

I tilfælde af misbrug af licensen, vil den præaktiverede nøgle til CD-ORD blive spærret.

 

VIS MERE

Handelsbetingelser ved køb  online

Leverings- og betalingsinformation
ved køb  online på www.mv-nordic.com/dk/lego-education

www.mv-nordic.com/dk/lego-education ejes og drives af MV-Nordic/Vitec MV.
MV-Nordic er en del af den svenske softwarekoncern, Vitec.

MV-Nordic
Lucernemarken 17
5260 Odense S
E-mail: salg@mv-nordic.dk
Hovednummer: 65 91 80 22
CVR-nr. 15314400

 

Betaling
MV-Nordic/Vitec MV modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort og Mastercard Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

FIRMANAVN bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
MV-Nordic/Vitec MV ekspederer din ordre eller bestilling hurtigst muligt, men der kan der forekomme op til 14 dages leveringstid. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fravige.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

MV-Nordic/Vitec MV vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

MV-Nordic/Vitec MV

Lucernemarken 17
5260 Odense S

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

14 dages fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på salg@mv-nordic.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

 

VIS MERE

Find os her

MV-Nordic
Lucernemarken 17
5260 Odense S

Se på Google kort

Åbningstider

Salg: man-tors: 9-15, fre: 9-14
Support: man-fre 9-16
Lager: man-tors 7.30-15.30, fre 8-15.